Twoja firma w Internecie – praktyczny poradnik

Twoja firma w Internecie – praktyczny poradnik
Prowadząc firmę w dzisiejszych czasach, możemy być pewni, że większa część naszej działalności przeniesie się do Internetu. Nie musi to być wcale sklep internetowy. Dziś o każdym rodzaju usług – czy to jest programowanie, czy też układanie paneli podłogowych – większość potencjalnych klientów dowiaduje się głownie z Internetu. Możemy być pewni, że za dwa trzy lata będą to niemal wszyscy nasi potencjalni klienci.

Dziś nawet poczta pantoflowa – jeden z najlepszych sposobów zdobywania klientów – przeniosła się do sieci. Fora internetowe, serwisy konsumenckie, takie jak Ceneo.pl, Skąpiec.pl, Nokaut.pl, Cokupić.pl i tym podobne często pełnią rolę ogromnej bazy wiedzy dla każdego, kto potrzebuje konkretnej usługi i właśnie zaczyna poszukiwanie odpowiedniego wykonawcy.

Dlatego rzeczą nie do przecenienia jest stworzenie w Internecie własnej, jak najdoskonalszej wizytówki. Temu właśnie poświęcony będzie cały cykl artykułów. Warto jednak pamiętać, że na nasz obraz w w sieci wpływa nie tylko strona internetowa naszej firmy. Mało tego – znaczenie stron internetowych zaczyna się powoli marginalizować kosztem ogromnych serwisów usługowo-sprzedażowych oraz social mediów.

Ogromne znaczenie ma także komunikacja z internautami, to jak i czy odpisujemy na maile, to jak reagujemy na komentarze na nasz temat, które – nie oszukujmy się – nie zawsze będą tylko i wyłącznie pozytywne, oraz to, czy Tworzymy wokół siebie jakąś społeczności.

Dlatego w cyklu tym piszemy nie tylko o tym, jak dobrze prowadzić stronę internetową, by była przyjazna zarówno internautom, jak i Google’owi, który w zamian wynagrodzi nas wysoką pozycją na liście wyszukiwanych stron, ale także o tym, jak profesjonalnie prowadzić korespondencję mailową, jak prowadzić fanpage na Facebooku. Dowiecie się tu również, na jakich innych serwisach społecznościowych warto się pokazać oraz jak czytać i analizować statystyki ruchu na Waszej stronie.

Zobacz:

>>> 5 rzeczy o Internecie, które musisz wiedzieć, zanim założysz stronę swojej firmy

>>> Twoja firma w Internecie: Facebook – dekalog twórcy skutecznego fan page’a

>>> Twoja firma w Internecie: Facebook – czego nie robić, prowadząc fan page

 

 

Fot.: © Nytumbleweeds | Dreamstime Stock Photos & Stock Free Images

Skomentuj artykuł